Regulamin sklepu
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym e-butik Laurelle działającym pod adresem www.laurellesklep.pl, który prowadzony jest przez NF DESIGN spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000498961, numer REGON: 147102181, NIP: 5213666211.
Definicje:
Cena Towaru - cena sprzedaży Towaru Gotowego;
Dane osobowe - wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej;
Dostawca - podmiot realizujący dostawę Towaru Gotowego;
Klient - osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną w rozumieniu art. 331 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.), która składa zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej lub jest stroną umowy zawartej ze Sprzedającym w zakresie działalności Sklepu Internetowego. Klientem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zwłaszcza konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.);
Polityka Prywatności - polityka prywatności i plików cookies ustanowiona przez Sprzedającego (tekst dostępny pod adresem: www.laurellesklep.pl/polityka-prywatności).
Rejestracja - założenie indywidualnego konta na Stronie Internetowej, co umożliwia zwłaszcza dokonywanie Zamówień bez konieczności każdorazowego wprowadzania na nowo danych do formularza zamówienia;
Sklep Internetowy - e-butik Laurelle działający pod adresem www.laurellesklep.pl;
Sklep Stacjonarny – sklep stacjonarny prowadzony przez Sprzedającego pod adresem: ul. Solec 18/20, 00-410 Warszawa
Sprzedający - NF DESIGN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sadowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000498961, numer REGON: 147102181, numer NIP: 5213666211;
Strona Internetowa - witryna internetowa pod adresem www.laurelle.pl;
Towar(y) Gotowy(e) - artykuły odzieżowe i akcesoria dostępne w Sklepie Internetowym;
Zamówienie - dyspozycja sprzedaży Towaru Gotowego złożona przez Klienta, stanowiąca ofertę zawarcia odpowiednio umowy o dzieło lub umowy sprzedaży w rozumieniu art. 661 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.);
-
Wszystkie Ceny Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym podawane są w walucie polskiej (polskim złotym), zawierają podatek od towarów i usług zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54, poz. 535, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), nie zawierają kosztów dotyczących ewentualnych opłat celnych oraz nie zawierają kosztów dostawy;
-
Informacje dostępne w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) co oznacza m. in., że NF DESIGN sp. z o.o. może odmówić zwarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w celu ochrony swoich dóbr.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do limitowania ilości Towarów w ramach akcji promocyjnych i wyprzedaży.
-
Kontakt ze Sprzedającym jest możliwy:
-
pod numerem telefonu +48 730 690 686, w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej), w godzinach 9:00-15:00;
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@laurelle.pl
§ 2. Warunki składania Zamówień i rejestracji w Sklepie Internetowym
-
Klient może dokonać Rejestracji w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie formularza Rejestracji dostępnego na Stronie Internetowej, bądź złożyć Zamówienie bez dokonywania Rejestracji.
-
Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe, które NF DESIGN sp. z o.o. przetwarza na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.
-
Zamówienie składane jest poprzez wypełnienie formularza Zamówienia dostępnego na Stronie Internetowej.
-
Składanie Zamówień jest możliwe w każdym czasie, z wyjątkiem, gdy przerwa w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego spowodowana jest względami technicznymi lub innymi wyjątkowymi przeszkodami.
-
Złożenie Zamówienia wymaga oświadczenia Klienta, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, zaakceptował jego treść oraz wie, że Zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
-
Przez złożenie Zamówienia rozumie się zakończenie procesu składania Zamówienia potwierdzone automatycznie wygenerowanym komunikatem o tym, że Zamówienie zostało złożone.
-
W przypadku limitowanej ilości Towaru o pierwszeństwie decyduje kolejność składania Zamówień.
-
W treści Zamówienia mogą być podane dane niezbędne do wystawienia faktury w rozumieniu art. 2 pkt 31 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54, poz. 535, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.)
§ 3. Realizacja Zamówień
-
Przez złożenie Zamówienia Klient składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży Towaru Gotowego. (szczegóły procesu zamówień są opisane w załączniku nr 1)
-
Umowa zostaje zawarta w momencie potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedającego w formie maila wysłanego na adres Klienta podany podczas składania Zamówienia.
-
Umowa zostaje zawarta w języku polskim.
-
Wszystkich płatności (zwłaszcza tytułem Ceny i kosztów dostawy) należy dokonywać w terminie 3 dni od potwierdzenia Zamówienia wyłącznie w następujący sposób:
-
poprzez przelew bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedającego prowadzony przez bank BNP Paribas Bank Polska S.A., nr rachunku 41 1750 0009 0000 0000 2704 9068;
-
za pośrednictwem systemów płatności on-line dostępnych na stronie internetowej;
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie, od tego momentu rozpoczyna swój bieg termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany klientowi.
-
W przypadku nieotrzymania zapłaty online przez NF DESIGN sp. z o.o., zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do:
-
weryfikacji danych Klienta zawartych w formularzu Zamówienia, zwłaszcza telefonicznie lub w drodze komunikacji elektronicznej;
-
odmowy realizacji Zamówień, w przypadku gdy formularz Zamówienia został wypełniony nieprawidłowo, zamówienie złożono z naruszeniem niniejszego Regulaminu, gdy Cena Towaru jest błędnie oznaczona w wyniku błędu systemu lub oczywistej omyłki Sprzedającego, a także w przypadku braku dostępności Towaru;
-
wysyłki Zamówienia po upływie terminu wskazanego w § 4. pkt 2, jeśli z przyczyn od siebie niezależnych nie jest w stanie zrealizować zamówienia we wskazanym terminie. W przypadku zaistnienia takiego faktu, Klient zostanie o tym poinformowany przez Sprzedającego drogą mailową bądź w rozmowie telefonicznej.
-
Towar jest dostarczany Klientowi wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą w rozumieniu art. 2 pkt 31 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54, poz. 535, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.) wystawioną na życzenie Klienta, pod warunkiem uprzedniego podania przez Klienta danych niezbędnych do jej wystawienia.
-
W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.
-
NF DESIGN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta.
§ 4. Dostawa
-
Dostawy są realizowane w formie przesyłki kurierskiej.
-
Wysyłka Towaru następuje w ciągu 14 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedającego.
-
Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
-
Koszt dostawy widoczny jest w trakcie składania Zamówienia.
-
Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć Towar bez wad fizycznych i prawnych.
-
Sprzedający zapewnia należyte przygotowanie Towaru do wysyłki, kontrolę stanu Towaru przed wysyłką, a także odpowiednie jego opakowanie. W wypadku, gdy zewnętrzny stan przesyłki wskazuje na uszkodzenie jej zawartości, Klient jest obowiązany do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedającego. Za opóźnienia w dostawie Towaru z przyczyn niezawinionych przez Sprzedającego nie ponosi on odpowiedzialności.
§ 5. Prawo odstąpienia, o którym mowa w art. 27 i n. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287).
-
Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru Gotowego w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż Dostawca i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres ul. Solec 18/20, 00-410 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@laurelle.pl). Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostarczonego mu mailowo wraz z potwierdzeniem Zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy jest także dostępny na stronie Sklepu Internetowego pod adresem www.laurellesklep.pl/reklamacje-i-zwroty
-
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że Klient wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonuje się przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru i sprawdzenia zwracanego Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania.
-
Klient powinien odesłać Towar do sklepu na własny koszt lub przekazać Towar Sprzedającemu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
-
Opłata dokonana przez Klienta za przesyłkę do Sprzedającego nie podlega zwrotowi.
-
Towar należy odesłać na adres: NF DESIGN sp. z o.o., ul. Solec 18/20, 00-410 Warszawa z dopiskiem „Laurelle zwrot”.
-
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 6. Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Rękojmia
-
Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towaru wolnego od wad. W przypadku wystąpienia wad w Towarze NF DESIGN sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za wady.
-
Do odpowiedzialności Sprzedającego i Klienta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) ze zmianami przewidzianymi poniżej.
-
Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, wobec Klientów niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) odpowiedzialność Sprzedającego ograniczona jest do wysokości rzeczywistej straty (nie obejmuje utraconych korzyści) i nie może przekraczać Ceny Towaru.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego bądź niezgodnego z niniejszym Regulaminem wypełnienia przez Klienta formularza rejestracji lub formularza zamówienia.
-
Sprzedający ponosi wobec Klienta odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne na zasadach przewidzianych w przepisach Działu II Tytułu XI Księgi III ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
-
Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Laurelle.pl może być reklamowana, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży, jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność towaru z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.
-
Reklamację można złożyć w salonie stacjonarnym lub drogą pocztową.
-
Klient pragnący wykonać uprawnienia z rękojmi obowiązany jest przesłać Sprzedającemu pisemnie lub mailowo na adres podany w niniejszym Regulaminie prawidłowo wypełniony formularz reklamacji. Formularz ten dostępny jest pod adresem www.laurellesklep.pl/reklamacje-i-zwroty
-
W formularzu reklamacji Klient obowiązany jest podać w szczególności dane kontaktowe umożliwiające niezwłoczne skontaktowanie się z Klientem oraz podać przyczyny reklamacji.
-
Sprzedający obowiązany jest ustosunkować się do żądania wymiany Towaru, usunięcia wady lub oświadczenia o obniżeniu Ceny złożonego przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) w terminie 14 dni od momentu dojścia żądania wymiany Towaru, usunięcia wady lub oświadczenia o obniżeniu Ceny do jego wiadomości.
-
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot należności za towar, a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: kontakt@laurelle.pl.
-
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wysłanej drogą pocztową lub kurierem, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
-
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji złożonej w salonie stacjonarnym – Klient otrzyma o tym informację w zależności od wyboru Klienta poprzez wiadomość e-mail, sms lub telefonicznie i jest obowiązany odebrać towar w salonie, w którym składał reklamację w terminie 14 dni od otrzymania powiadomienia.
§ 7. Ochrona danych osobowych
W celu utrzymania konta Użytkownika oraz zawierania i wykonywania umów o dzieło i sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, NF DESIGN sp. z o.o. przetwarza dane osobowe Klienta, które Klient podaje dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. (tekst dostępny pod adresem: www.laurellesklep.pl/polityka-prywatności)
§ 8. Dochodzenie roszczeń
Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Mazowieckim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Więcej informacji na stronie: http://spsk.wiih.org.pl/. Niniejsza informacja nie stanowi zapisu na sąd polubowny.
§ 9. Postanowienia końcowe
-
Zmiany niniejszego Regulaminu mogą być wprowadzane w dowolnym momencie z zachowaniem postanowień Tytułu III Księgi III ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w momencie ogłoszenia, za które uważa się zamieszczenie Regulaminu na Stronie Internetowej. To samo dotyczy zmian niniejszego Regulaminu.
Załączniki:
-
Po wybraniu przez Klienta towaru w danym rozmiarze, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.
-
Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Pokaż koszyk”, jeżeli Klient nie jest jeszcze zalogowany, następuje przeniesienie do panelu logowania / zakładania konta.
-
W panelu logowania / zakładania konta należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.
-
Po założeniu konta / zalogowaniu, Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta, takich jak: historia zamówień; możliwość sprawdzenia na jakim etapie jest ostatnie złożone zamówienie; zapamiętanie adresów wysyłek; możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
-
Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
-
Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części Płatność – płatności online, przelewem na konto Sprzedającego.
-
Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
-
Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
-
W przypadku nieotrzymania zapłaty online przez NF DESIGN sp. z o.o., zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.
-
Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.
-
Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
-
Sprzedający może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta numer telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem.
Wysyłka i płatności
W Laurellesklep.pl możesz zamówić wybrany Towar, korzystając z poniższych metod.
Odbiór osobisty w salonie Laurelle, ul. Solec 18/20, 00-410 Warszawa – wysyłka bezpłatna
Wysyłka kurierska z dostawą na wskazany adres (realizowana wyłącznie w dni robocze):
-
na terenie Polski: przy zakupie Towaru do 500 zł koszt przesyłki to 30 zł, przy zakupie Towaru powyżej 500 zł wysyłka jest bezpłatna
-
poza terytorium Polski: koszt wysyłki zagranicznej bez względu na cenę zamówionego Towaru to 200 zł
Towar będzie gotowy do wysyłki kurierskiej w terminie do 14 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności. W razie, gdyby realizacja Zamówienia przekroczyła termin 14 dni, Klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie bądź mailowo.
Dostępne metody płatności: