Reklamacje i Zwroty
ZWROT TOWARU
-
Klient ma prawo odstąpić od dokonanej transakcji w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru.
-
Towar należy odesłać w stanie niezmienionym, identycznym ze stanem, w jakim był w momencie jego doręczenia Klientowi. Do zwracanego Towaru należy dołączyć oryginalny paragon fiskalny lub fakturę oraz oświadczenie odstąpienia od umowy zawarte w Formularzu Zwrotu Towaru.
-
Klient dokonuje zwrotu Towaru na własny koszt, po czym Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności w tym opłatę dokonana za wysyłkę ze sklepu do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego)
-
Sprzedający nie zwraca opłaty dokonanej przez Klienta za przesyłkę zwrotną do Sprzedającego.
-
Klient zobowiązuje się odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę ze zwracanym Towarem.
-
Klient zobowiązuje się do zwrotu Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź innego przewoźnika, który dostarczy przesyłkę na adres Sprzedającego. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
-
Adres Sprzedającego, na który należy przesłać zwracany Towar: NF DESIGN sp. z o.o., ul. Solec 18/20, 00-410 Warszawa z dopiskiem „Laurelle zwrot”.
-
Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od transakcji następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem. Kwota należna Klientowi z tytułu zwrotu nastąpi na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu, o którym mówi pkt. 2.
-
W przypadku rozbieżności w postanowieniach przedstawionych powyżej, a Regulaminem pierwszeństwo stosowania mają postanowienia Regulaminu.
REKLAMACJA TOWARU
-
Klient ma prawo złożenia reklamacji na zasadach określonych przez prawo, w szczególności przez przepisy Kodeksu Cywilnego.
-
Aby zgłosić reklamację Towaru, Klient zobowiązany jest odesłać Towar z dołączonym Formularzem Reklamacji.
-
Adres do wysyłki Towaru: NF DESIGN sp. z o.o., ul. Solec 18/20, 00-410 Warszawa, z dopiskiem „Laurelle reklamacja”.
-
Klient zobowiązuje się przesłać Towar na własny koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź innego przewoźnika. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
-
Klient zobowiązuje się odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę.
-
Reklamacja jest rozpatrywana przez Sprzedającego w terminie 14 dni od doręczenia przesyłki.
-
Wynik reklamacji zostanie przedstawiony Klientowi przez Sprzedającego w rozmowie telefonicznej bądź za pośrednictwem maila.